بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعی

بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی

برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال در سوشال مدیاها نیاز است که گاهاْ به سوالاتی که در زیر پرسیده ایم پاسخ دهد٬ بعبارتی این روند کمک شایانی در اندازه گیری تلاش هایمان در بازاریابی اینترنتی است.

بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعی
سوال اول:
هدف خود را بر اساس مسائل دیجیتال مارکتینگ مشخص کنید:

برای پاسخ به این سوال٬ هر سازمانی از منظر حرفه خود پاسخی را خواهد داد٬ بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعیبرای اینجانب٬ فعالیت در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی است٬ لذا پاسخ های ممکن به شکل زیر است:

1- افزایش مخاطبان کانال آپارات به تعداد حدود ۳۰ نفر در روز تا ابتدای اسفند
۲- ساخت ویدیو های کوتاه در زمینه ی شناخت شرکت ها با تبلیغات
۳- معرفی و بازنشر ویدیو ها و خبرها در شبکات اجتماعی
۴- تبلیغات هفتگی تا پایان سال ۹۵ در کانال های تخصصی تلگرام
۵- افزایش ۴۵ درصدی ترافیک سایت تا پایان اسفند ۹۵

 

سوال ۲:بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعی
مخاطبان شما چه کسانی هستند و مخاطبان رسانه های اجتماعی چقدر نزدیک هستند؟
تمامی بیزنس هایی که دارای سایتهایی هستند و برای افزایش رنگ گوگل٬ افزایش کاربران اینترنتی خود دچار مشکل هستند.
مخاطبان در رسانه های اجتماعی خیلی دسترس نیستند٬ زیرا آنهایی که با این قضیه آشنا هستند٬ خود دست به کار شده و احتمالا دارای افراد متخصصی در این زمینه هستند.
بنابراین به دنبال بیزنس هایی هستیم که نه سنتی باشند و نه کاملا ناآشنا به این روند بازاریابی.

سوال ۳:
رقبای اصلی کسب و کار شما چه کسانی هستند و چه فعالیت هایی در رسانه ها انجام میدهند؟

q%db%b3
رقبای اصلی: شرکت های IT ٬ به نوعی شرکتهای تبلیغات اینترنتی
نقاط قوت: تولید محتوای قوی٬ متعدد و آموزشی
طراحی های زیبا و چشمگیر گرافیکی
تولید محتوا و برگزاری کلاس های آموزشی
پیشنهادهای مشتری پسند از جمله قیمت های پایین و رقابتی
ایجاد پلن های تخصصی برای کاربر تخصصی از جمله پلن های دیجیتال مارکتینگ پزشکی. مهندسی. هنری …

نقاط ضعف:
شبکات اجتماعی خیلی قوی نیستند
تولید محتوای کم به زبان انگلیسی
عدم ایجاد کلمات کلیدی جامع

سوال ۴:
q%db%b4چه رسانه هایی را انتخاب میکنید و بودجه بندی شما به چه شیوه ای است؟
شبکه اجتماعی مورد نیاز٬ تلگرام٬ اینستاگرام٬ فیسبوک٬ توییتر٬ یوتیوب٬ آپارات٬گوگل پلاس و از همه مهتر لینکدین هستند.
بودجه بندی ها بیشتر برای تولید محتوای آموزشی٬ کلیپ های تاثیرگذار استفاده از سئو برای افزایش فروش بیشتر در فضای مجازی٬ صرف خواهد شد.

 

 

سوال ۵:
یک نمونه از بازاریابی در رسانه های اجتماعی را بررسی و ارائه کنید.

 

 

سوال ۶:
بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعیکدامیک از ابزارهای ارائه شده را بیشتر میپسندید و چرا؟

از میان جمعی از ابزارهای کنترل دسته جمعی سوشال مدیاها٬ بافر و هوت سوییت از مهمترین ها هستند.
روش کار این ابزارها به این شکل است که میتوان در یک زمان تمامی پست ها را مطابقه خواسته خود برای هریک از سوشال مدیاها اماده کرده و زمان بندی خاص به هریک داد.
پست ها در زمان خاص خود ارسال میشود.
اما صعف بزرگ این ابزارها در مورد پست های اینستاگرام است.
پست های اینستاگرام را میتوان مثل بقیه سوشال مدیاها اماده و زمان بندی ارسال کرد اما اینکار به صورت اتوماتیک انجام نمیشود و فقط نوتیفیکیشنی به گوشی ارسال میشود و اعلام میکند که پست اینستاگرام تهیه شده از قبل را بفرستید و خودبخود ارسال نمیشود.

بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.